Jaroslava Indrová

Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda. 
  • Počet článků 371
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1912x

Jaroslava Indrová

Trocha bilancování na závěr roku

Na konci roku je zvykem bilancovat - ohlížet se zpět a zjišťovat, co nám rok minulý dál a vzal, a také si dávat předsevzetí do roku nastávajícího. Tak se na to podívejme.

29.12.2023 v 8:53 | Karma: 9,67 | Přečteno: 173x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Indrová

Jak by měl vypadat český vůdce

Nevím, politice příliš nerozumím. Samozřejmě se zajímám, ale nemám ani ekonomické, ani politologické vzdělání, jsem samouk. Občas jí ale neuteču.

25.5.2017 v 19:16 | Karma: 13,50 | Přečteno: 554x | Ostatní

Jaroslava Indrová

Předvánoční šílenství

Tak jsem si říkala, že mne předvánoční šílenství nemůže absolutně zasáhnout. A hle, i na mě došlo.

23.12.2009 v 19:25 | Karma: 10,22 | Přečteno: 1520x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Indrová

Moje pionýrská i jiná kariéra

Když jsem nastoupila do první třídy – bylo to v roce 1959 – byla jsem telátko, které ze všeho nejvíc na světě toužilo umět číst a moci zpívat. Měla jsem od malička exibicionistické sklony, a tak jsem už ve školce vystupovala na všech besídkách a oblažovala příbuzné na rodinných srazech.. Číst jsem uměla do Vánoc, zpívat jsem nezapomněla a moje kariéra se i na základce slibně rozvíjela.

8.6.2009 v 18:13 | Karma: 15,11 | Přečteno: 1714x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Indrová

Trapasy

Postihují vás trapasy? Často, občas? Mě doslova pronásledují, a to takové, že se nedají zapomenout a smějí se jim hlavně druzí.

3.6.2009 v 20:41 | Karma: 17,85 | Přečteno: 2041x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Indrová

Další ptáčata vyletěla z hnízda

Dnes jsme se rozloučili s našimi milými... Ne, nebudu psát o pohřbu, ale vlastně trochu ano. V každém loučení je trochu umírání... a my jsme se dnes rozloučili se 102 čerstvými maturanty – tedy už absolventy.

29.5.2009 v 20:40 | Karma: 16,35 | Přečteno: 1483x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Indrová

Jesle očima ženy

Jsem první generace, která jeslemi prošla. Můj bráška je špatně snášel, ale peněz bylo potřeba, proto šla maminka raději uklízet přímo do oněch jeslí, kam bratříček chodil, a občas ho zaskočila pohladit, aby věděl, že o maminku nepřišel.

10.2.2009 v 13:23 | Karma: 29,80 | Přečteno: 2393x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Indrová

Odcházení v Arše a na Exilu

Posledního ledna jsem konečně viděla Havlovo Odcházení na scéně divadla Archa. A mé dojmy? Smíšené...

2.2.2009 v 13:52 | Karma: 10,51 | Přečteno: 1278x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Indrová

Mládež a četba

Naše mládež nečte, poezie jim nic neříká, nejraději mají thrillery. Nesouhlasím a jsem moc ráda, že to mohu napsat i sem

6.10.2008 v 18:46 | Karma: 19,13 | Přečteno: 1837x | Diskuse| Ostatní

Jaroslava Indrová

Podzimní móda

Tak prý nás čeká období pletené módy. Kdo nebude mít ručně upletený svetr, čepici, nebo aspoň šálu, bude těžce out. Takový svetříček bolerkového typu téměř za tři tisícovky, huňatý svetr na zip, bez něhož je vrstvené podzimní a zimní oblečené nemyslitelné, za dvanáct set, tak tohle jsou ty největší módní hity sezóny. Přidejte dlouhý pulovr s pružným lemem za osm stovek (mimochodem něco podobného jsem si pořídila už loni a kolega se mě zeptal, jestli jsem náhodou nezaspala, že jsem ještě v noční košili, sprosťák jeden) a máte vystaráno.

16.9.2008 v 18:06 | Karma: 18,98 | Přečteno: 2461x | Diskuse| Osobní

Jaroslava Indrová

Škola a život

Začal nám školní rok. Autobusy narvané uřvanými puberťáky rozvalujícími se na sedadlech, nad nimi visí důchodci s berlí. Malé tlusťoučké děti z prvního stupně cpoucí se hamburgery, zmrzlinou a házející papírky všude kolem sebe. Načinčané princezny se slovníkem dřevorubce či dlaždiče. Hospody narvané adolescenty sedícími nad půllitry. Mladí frajírci přecházející pomaličku frekventovanou křižovatku na červenou, nebo naopak svištící na kole či bruslích po chodníku.

6.9.2008 v 21:10 | Karma: 29,25 | Přečteno: 2407x | Diskuse| Společnost