Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vzdělávání je povinností státu.........stát se musí starat o tř základní skupiny, které musí vzdělávat...........první skupina jsou vysoce nadaní, druhá skupina jsou ti průměrní, třetí skupina jsou ti podprůměrní

všem třem skupinám má stát zajistit maximální možnou dávku vzdělání.......tedy maximálně podporovat ty nadané..........tě průměrným dát to vzdělání, které jim umožní fungovat na slušné úrovni........a té třetí skupině umožnit alespoň nějakou dávku vzdělání, aby mohli něco dělat a připadat si potřební.....

jde o to jak tyto tři úkoly státu nejlépe zorganizovat za daných okolností ..tedy v tomto případě u nás........

nejsnazší je práce s druhou skupinou................jak první tak třetí skupina vyžaduje speciální přístup, který je možné za jistých okolností provádět na všech školách, ale někdy to nejde a pak je nutné vytvořit jiný centra pro tyto skupiny, kde se jim dostane potřebného a maximálně možného vzdělání.........

Ale na to potřebujeme mít i kantory na té úrovni, aby tyto úkoly zvládali........a to není jednoduché ani u těch supernadaných ani u té třetí skupiny, která potřebuje pomalejší tempo vzdělávání.......

rozhodně ale inkluze není pro řešení daného problému to pravé ořechové...musí se na to jinak

1 0
možnosti

Nechápu jednu věc - do základky jsem chodil v letech 1952-1960, bylo nás ve třídě cca 40 a žádný asistent tam nebyl potřeba. Tzv. zvláštní, babička říkala pomocná škola, to byla jedna malá třída. Přitom škola veliká - tehdy 3 budovy. Nechápu kde se dnes ta potřeba inkluze bere.

1 0
možnosti

No vidíte, to Británie jde opačným směrem. Nová premiérka začne reformou školství a to tak, že každá škola bude mít právo vybrat si ty nejlepší. Zrovna včera šel na PrimaMax starý film "Panu učiteli s láskou". Tam si mohl každý zastánce inkluze najít, jak by vypadalo naše školství po pár letech, protože ti, co na to budou mít, dají své děti do soukromých škol, kde žádní inkludovaní nebudou, no a ostatním zůstane to, co ukázal výše uvedený film.

1 0
možnosti

Inkluze bude pravá, až uvidíme, jak v NBL hrají 160 cm vysocí (teoreticky) paraplegikové. Do té doby je to škodlivá licoměrnost. :-P

0 0
možnosti

J12a65n 85H35l41e36d58í58k

16. 9. 2016 22:54

inkluze je jedním ze stavebních kamenů zániku euroatlantské civilizace, okupace Evropy musulmany bez bázně a hany, s oživením středověkých až pravěkých forem společenských vztahů a morálky, dorazí umírající krásku.-- Ve středověku zavilí křesťané vraždili agresivní Osmany, dnes zavilí ateisté lezou Osmanům do zadnice. Není to školský příklad paradoxu?

7 0
možnosti

Problémem inkluze nejsou žáci, kteří jsou inteligentní, ale mají nějakou diagnostikovanou vadu.

Problémem inkluze jsou jejich spolužáci - tedy ta část, která postrádá základní vychování, na vlastní diagnozu nedosáhli a jejich rodiče, pokud je v šikaně a posměchu podporují. Ale rozumím tomu, že je CHYBA, že se nemůže ve třídě mluvit o tom, co spolužák potřebuje za úlevy a proč (se souhlasem rodičů samozřejmě). I v budoucnu budou mít dnešní děti kolem sebe spolupracovníky s různými potřebami a postižením (případně se jim narodí takový potomek).

Mmch - označení "pupík" mi nepříjemně zvedalo tlak celý článek - proto karmu ne. Rv

2 0
možnosti

A48d54a40m 30P94o43c61h11e

16. 9. 2016 23:49

Až na ně bude výuka stále čekat, protože skoro každý učitel "jede podle nejpomalejšího", pak to ostatní jistě naučí velké toleranci

3 0
možnosti

Sovětská tkadlena zvlála práci na více tkalcovských strojích současně.

Česká učitelka jistě současně vzdělávat nadprůměrné žáky i žáky hendikepované.

Zbytek vyřeší soukromé základní školy, ke kterým inkluze vytváří podmínky.

8 0
možnosti

Jako pamětník v textilní branži - sovětské tkadleny to často zvládaly ale nevydržely to dlouho (vyčerpání, nemoc - o tom se nesmělo psát), a u strojů se snížila využitelnost (poruchy, i mechanici nestíhali opravovat - také se nesmělo psát) i kvalita. Zlepšovat je žádoucí, ale má to limity.

1 0
možnosti
Foto

Já se v tom vlastně taky nevyznám jako vy, ale alespoň nepíšu nesmysly.Marksová Leninová je vtípek na úrovni přitroublíka. Pokud opravdu norské fondy prosazují aby se české děti vzdělávaly, tak jsou lepší než vy. Já o tom vím jenom od mé dcery, která je učitelka.Tak má postižené dítě ve třídě a kupodivu k němu asistenta.Kde se vzal, když na jeho zaplacení nejsou peníze nevím, ale asi jsou.

4 10
možnosti

jasne asistenta na kazdou skolu a pro kazdeho postizeneho zaka...

5 0
možnosti

Inkluze po česku = Marksová Leninová + Valachová dostaly příkaz od Norských fondů, že bez inkluze nebudou prachy, a tak to celé prosadily. Že to nemá hlavu ani patu, nejsou asistenti, ani nebudou - kde by se také vzali, když to není pro většinu lidí zajímavá činnost a kde by se vzaly peníze na jejich zaplacení, atd. to jsou jen takové chybičky, které se vloudily, ale nikdo je nevyřeší. Až se rozpadne celý školský systém a většina kantorů bude na antidepresivech či v psychiatrických léčebnách - budeme lákat Bulhary či Mongoly do našich škol?

19 3
možnosti
Foto

J47a10n64a 77M19a54j56o15v98á

17. 9. 2016 10:02

Přikaz od Norských fondů...to je fakt úsměvné.

Takže kdyby norské fondy daly pokyn, ať letíme na Měsíc, zahájíme vývoj raket? Máte to úplně naopak.

0 1
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,49
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.