Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obsah článku souhlas, potvrzuje to mé přesvědčení, že formy nahrazují obsah a to vše zabaleno do nového světa - virtuálního ! Kdysi rodiče , (před režimem do lesů), pořídili chatu. Byla bez elektřiny, vody, dřevo z lesa ... Já byl v pubertě a vůbec netušil, že šlo o ideální směr, bavilo mne to velice ! Večer rodič čistil petrolejové lampy, zásoby vody a paliva. Ten styl základu hospodaření - se mi stal součástí. Matka stála na prkně jako závaží, otec ručně řezal, zveleboval. Obrovská radost nad vytvořeným ! Sranda byla, pořídil jsem svou chalupu - stmívá se, asi čistit lampy, vodu. Zasmál jsem se sobě, je tu přece 220 V a vodovod ! Dnes, dcery nadávají na nekvalitní příjem Wi-Fi a rozostřený obraz signálu SAT. V rámci úrovně, jsem poměry rodičů překonal ... V rámci přirozené výbavy pro budoucí život mládežníků, to nevím ! Ta chata byla k nepřekonání ! ... Každému mládežníkovi chajdu ! ... :-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS