Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pokud já budu dodržovat zákony a ostaní nikoliv, budu v nevýhodě. A já v nevýhodě být nechci. Se zákony si proto hlavu nelámu a dávám si pozor, abych nebyl přistižen. Dělají to tak všichni, ale jen málokdo to přizná.

Až bude održovat zákony a rozhodnutí soudu naše vrchnost, budu je dodržovat taky.

2 0
možnosti
ZJ

... pokud člověk dodržuje i nesmyslné zákony, stává se z něj loutka :-/!

2 0
možnosti
Foto

I98v82o 97C75i97l93i80c29h

7. 6. 2020 17:24

Dodržuji pouze nařízení, která mají smysl, což například plošné nošení roušek zcela všude mimo domov opravdu nebylo. Například v MHD to smysl mělo, tak to tam dodržuji dodnes (i když mimo Prahu a Karvinsko to již také smyslu pozbylo).

V době sucha jsem konzultoval s kamarádem zastupitelem a současně hasičem i to, jestli si mohu opéct s přáteli buřty v mém zahradním krbu. Pobavilo ho to, ale tam jsem ten smysl nařízení viděl. Stejně tak by mne nenapadlo ničit vzácnou (i nevzácnou) květenu.

Souhlasím s Vámi, že když ta nařízení ostentativně porušují ti nahoře (žranice v rouškách v Lánech, Mynářova zabíjačka, o Babišovi a jeho ANO boys ani nemluvit ...), tak to nedává dobrý příklad nám, plebsu (jak nás nejspíš vidí).

A ta "jedna netopýrová" polívka s námi opravdu nezatočila, (nejen) na dole Darkov se jasně ukazuje, že to opravdu žádná tragedie není a byla to hodně nafouklá bublina.

4 0
možnosti
JD

U nás vyjde zákon a v první řadě se řeší, jak ho obejít. Vedle v Rakousku vyjde zákon a řeší se, jak mu vyhovět.[>-]Rv[>-]

3 0
možnosti
Foto

Jestli to není tím, že v Rakousku se nejprve o zákonu přemýšlí, a je-li OK, pak se schválí. U nás je tomu naopak. Bez rozboru se zákon vyhlásí a pak se do něho několik let dělají úpravy, změny a pod.

0 0
možnosti
  • Počet článků 371
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1912x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.