Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Líná huba holé neštěstí je i nesmysl. Protože záleží co řeknete. Takže vám mluvící huba může klidně i uškodit.

0 0
možnosti
BH

Slušnej instruktor žáka řádně připraví i na záludnosti příkazů komisaře. Ti ostatní dělají opak;-)

0 0
možnosti
PK

Taky se mi policajt při zkoušce zastal. Měl jsem pani instruktorku a zkušební jízdy to byly většinou její nákupy, takže jsem od ní příliš nepochytil a jen díky kamarádům, kteří mi to půjčili jsem to uměl. Při odbočování ke stadionu Bohemky mi na to při při zkušebce dupla s dodatkem, že jsem špatně odbočil, nebylo tomu tak a policajt se ze zadu s klidem ozval abych pokračoval. Udělal jsem. A touha pani instruktorky po přikoupení dalších cvič.jízd se nekonala.

Jen ještě k tý ručce, jak to asi dělají dnes, kdy je brzda elektronická, třeba stejně....R^;-D

1 0
možnosti
RK

Jojo, já jel kolem Bohemky taky, známý fígl nejet kolem pošty mírně doprava nahoru, ale hezky rovně k tělocvičně podél Ďolíčku, kde musel dát adept levý blinkr ač jel rovně. Já měl kliku, policista si něco četl, komisař mi odpustil pokus o znásilnění pneumatiky při zajetí k chodníku. A velkomyslně přehlédl, že při nájezdu na Moskevskou mi to chcíplo...

1 0
možnosti
  • Počet článků 371
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1912x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.