Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J75a46n16a 47M17a56j72o55v79á

22. 9. 2014 21:56

Nějak si těmi hranicemi při přijímačkách nejsem jista. I výrazně inteligentní děti mohou se základkou bojovat a být úspěšní jen zčásti. Mám dceru, která si pobrala do vínku všemožná "dys" a základkou se protrápila a v rámci měřítek "typizovaných přijímaček" by z ní nejspíš byla (beztak spokojená a úspěšná) kadeřnice nebo tak něco. Nicméně studovala, na střední už bez potíží a na vysoké naprosto hladce. Dneska rozjíždí úplně nové aktivity, věřím, že potřebné a užitečné.

Tak co s tím?

2 0
možnosti
PH

P98e34t35r 70H74á18l86a

22. 9. 2014 21:05

Základním předpokladem smysluplnosti jednotných přijímacích zkoušek se dle výsledků státních maturit zdá být to, aby se v nich nijak neangažovalo ministerstvo školství.

2 0
možnosti
JC

Lidé, kteří maturovali na gymnasiu do roku 1979 (před reformou), mají vyšší, širší a hlubší vzdělání než mnozí dnešní vysokoškoláci.

A dnešní bakaláři jsou co do vzdělanosti a schopností hluboce po úrovní dřívějšího nástavbového studia na odborných středních školách pro gymnasisty, kteří se nedostali na VŠ.

9 1
možnosti
VR

Nechte si prosím ty bolševické lži, nejen ve škole se člověk učí.

1 11
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,94
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.