Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pánové, jste trapní , tedy vy kteří jste doposud napsali .... I Moraváci žijou v České republice , mrkněte se do občanky . Ale tady šlo o to , že stále nepracují sociální sítě , nikoho to nepálí ... Jo,jo sociální pracovníci i městská policie mají hlavu v písku .... Rv

0 0
možnosti

Ostrava je v Cechach?:))

0 0
možnosti

Co z nich vyroste? To je na nich. Já do hospod prakticky nechodím, normálně pracuji a mám normální život. Jsem již od mala zvyklá být samostatná, rodiče na mě skutečně mnoho času neměli, ale neberu to jako něco špatného. Jsem hospodské dítě a ano, nebylo to vždy jednoduché, ale jenom díky lidem, kteří mě posuzovali jen podle obalu - učitelé a rodiče a díky tomu jejich děti. Hospodské dítě se totiž za minulého režimu bralo jako spodina společnosti.

0 0
možnosti

A o vychove deti v Cechach ani slovo.

0 0
možnosti

Smutný čtení a ještě smutnější výhled do budoucna....

0 0
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,94
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.