Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zásilkovna je výborná i na odesílání zásilek. Adresát si pro ni sice musí zajít do jiné zásilkovny, ale to u balíků konečně také.:-)

0 0
možnosti
Foto

U balíků ČP, myslím :-)

0 0
možnosti

M69i46l60a43n 11L36i81b96a81l

17. 4. 2021 10:45

Ty problémy nejsou jen u České Pošty.

U jiného dopravce mi systém nahlásil dnes od do vám budeme doručovat. Nedoručili. V 5.00 druhý den SMS od systému, omlouváme se, zásilka nebyla doručena, bude doručena dnes od do, pro případné změny volejte infolinku od 7.00 do 17.00. Na moji žádost o doručení na pracoviště mi bylo sděleno, že zásilky se rozdělují do vozů v 5.30 tudíž na změny je pozdě. Zásilka pojede zpět na centrálu (večer) a, protože byl víkend, za tři dny mi ji doručí, kam budu chtít.

Z do 2 dnů v pohodě a kam chcete bylo za 6.

0 0
možnosti
Foto

Ale u pošty je to prakticky standard. Já věřím tomu, že v některých místech ani nedoručují, ale doručovatelka rovnou roznáší oznámení o tom, že adresát nebyl zastižen. Pošta totiž nemá čas, dělat svoji práci pořádně. Musí uzavírat pojištění, dávat výpisy z trestního rejstříku a prodávat různé hlouposti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,94
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.