Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Po přečtení prvních pár řádků jsem si vzpomněl na svou maminku :-).

V 84letech se rozhodla podívat do Prahy za vnučkou a pravnuky. Tak jí vnučka objednala a zaplatila jízdenku a na mě zbylo ji dovézt k rychlíku do Studénky. Přijeli jsme o čtvrthodinu dříve a hledal jsem info na tabuli - na které nástupiště přijede vlak. Info prostě nebylo a tak jsem se zeptal u okénka.

Odpověď byla - já za to nemůžu, informace jdou z výpočetního centra (asi Přerov) 2-5minut před příjezdem vlaku.

Bohužel to byly ty dvě minuty a tak jsme se s maminkou proběhli ... :-P (schody dolů a potom nahoru i s kufrem na kolečkách - výtah tam je, ale trvalo by to asi víc než 2minuty)

Když jsem příště měl čas, tak jsem maminku odvezl Oktávkou přímo k neteři a ono to finančně nevyšlo hůře ! Při spotřebě 5,5litru nafty na 100km (+ ojetí pneumatik) to bylo levnější než 2 jízdenky :-):-):-P.

0 0
možnosti
VH

V roce 2003 byly České dráhy rozděleny na dvě firmy a to České dráhy, které provozují vlaky a prodej jízdenek a Správa železnic, která řídí vlastní dopravu a rozhoduje ne kterou kolej či nástupiště vlaky jedu a také dodává data na informační tabule a zajišťuje hlášení staničního rozkazu. Pokladníci Českých drah tak mají úplně stejné informace jaké se zobrazují na informačních tabulích pro cestujících. Takže ano, je to problém, ale nemohou za to České dráhy ale Správa železnic.

0 0
možnosti
VH

Jízdenka platí i na vlaky jedoucí později, takže rozdíl ceny je pouze cena místenky na SC. Protože i v případě jízdenky vázané na SC by Vám ji průvodčí uznal bez doplatku. O návratek místenky je ovšem nutné v e-shopu požádat a to nejpozději do 6 měsíců od datumu jízdy.

2 0
možnosti

Pochybuji, že by vám dopravce nedal vědět, když má k dispozici váš e-mail, na který posílá e-jízdenku. Možná by vám byl i schopen dokázat, že zprávu odeslal. Stát se mohlo cokoliv, třeba ta zpráva spadla do spamu a vy jste si toho nevšimla. Rozhodně bych z toho nedělal takovou vědu (viz níže také názor paní Holé).

3 0
možnosti
TH

T95e77r51e36z61a 84H78o79l65á

11. 1. 2023 12:22

Ona je otázka, jak paní ty lístky kupuje.

Třeba já když si v aplikaci zruším lístek (a je to 15 minut předem, což mi připadá vstřícné), tak mám peníze zpátky automaticky, a to do pár minut, spíš opravdu obratem. Nikdo to nezkoumá. Déle trvalo jen vyhodnocení mého požadavku na vrácení velké části jízdného za tu zpožděnou cestu z Budapešti - ale šlo jen asi o týden a vše bylo řešeno k mé spokojenosti. A to se přitom mohli odvolávat na mimořádné podmínky, protože rozhodně nebyla jejich vina, že něco zavalilo trať v Maďarsku.

0 0
možnosti
TH

T60e63r84e34z35a 59H82o66l21á

11. 1. 2023 11:58

Sněhová vločka....

Jako jasně, že nevyjede vlak a nedostanete o tom včas zprávu, je samozřejmě mizerné, nepříjemné a mělo by to být kompenzováno.

Ale šoky, málem slzy a hodina strávená tím, že o tom píšete blog? XD

Jako fakt?

Takovouhle zoufalou a emotivní reakci bych pochopila ještě ve chvíli, kdy byste jela na letecký zájezd, na který jste si šetřila pět let a kvůli téhle šlamastice vám uletělo letadlo. Ale zoufalství nad takovou ptákovinou, jako "jela jsem do Prahy a dojela o 2 hodiny později"?

Já cestuji vlakem pořád, různými společnostmi.

I mě někdy něco naštve.

Ale jsou věci, kterým se říká realita života, asi by mě nenapadlo nandat to dopravci tím, že napíšu blog, že jsem jela do Budapešti, vlak měl hodinu zpoždění (protože trať zavalil podmáčený sráz, nazpátek to byly hodiny dvě včetně zmatků ve stanici) a ještě nás vyhodil před Peští, takže jsme museli čekat na mezinárodní vlak z Mnichova, do kterého se samozřejmě snažili naskládat všichni majitelé zaplacených místenek.

A považte, zastavil na jiném nádraží, než kam jsem měla jízdenku!

Doteď se s tímto traumatem léčím XD

1 0
možnosti
TH

T10e40r61e18z48a 71H68o28l90á

11. 1. 2023 12:00

Občas se mi v noci zdá, jak sedím sama zamčená v poloosvětlené speciální čekárně a cucám neperlivou vodu...

Zdroj: https://indrova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=796500 ---

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D **řve smíchy**

1 0
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,94
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.