Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Já vyloženě děsivé sny nemívám, ale nejčastěji se mi zdají tyto scénáře nepříjemnosti:

- jdu domů - výtahová šachta je bez dveří a kabina se volně motá uvnitř, takže do ní musím skočit pevně se držet a ve svém patře opět vyskočit. Když zvolím schody, části jich chybí a musím mezery přeskakovat, případně lézt po římsách ve zdech. Pochopitelně - trpím strachem z výšek

- je bouřka a rámy oken drží jen v jediné poloze. Stačí závan větru a vypadávají. Musím je vracet zpátky a držet.

- stříká voda z vodovodní trubky a ventil opět těsní jen v jediné poloze, kterou musím stále opravovat. Občas je vše zatopeno, hlavně sklepy.

0 0
možnosti
IL

I28v60a31n24a 85L48a35n68c18e

18. 9. 2023 12:23

Rozumím Vám, na děsy si pamatuji už jako dítě. Výtah se mnou naopak vždycky stoupal a já jsem věděla, že nezastaví a vyletí střechou do prostoru, naštěstí jsem se pokaždé včas probudila.

O válce a zbraních se mi také zdává, vím, že nás postřílí, nebo před někým utíkám a protahuji se neskutečně těsnými otvory, přestože mám claustrophobii.

1 0
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,94
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.