Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Vedro vysouší mozky

To není z mé hlavy, ale prý na to přišli vědci. A asi mají pravdu. Ještě že existují zavlažovny různého druhu. 

Dnes jsem si byla jen tak zkusmo zaběhat, jestli to v tomhle vedru vůbec jde. Manžel, který se byl v té výhni "projet na kole", už na mě čekal na zahrádce v nedaleké pivnici. Dali jsme si pivo a já vyslechla nechtěně takový telefonát.

Ahoj, jo, už jsem doma. Proč nejsem doma? Myslel jsem, že přijedu dřív, ale musel jsem ještě do podniku. No jsem tady. proč jsem tady? Jsem tu na pivě. Jsem tu teprve od tří (bylo čtvrt na pět) a mám teprve tři piva. Ty se zlobíš? Ale já jsem to dřív nestih. Já mám ještě montérky, ještě jsem se nepřevlékl. Já domů přijdu. Haló, haló! Ona mi to zavěsila! A proč? Vždyť s ní přece mluvím! To teda nechápu...

Hovoru předcházel pokec se sousedem u půllitru o tom, jaké to bylo v Maďarsku, odkud se - zřejmě řidič kamiónu - dneska vrátil.

My ženské jsme strašné. Místo abychom se tetelily blahem, že se nám pán domu vrací, mu vyčítáme těch pár piv. Vždyť by mu mohl vyschnout mozek a co potom? :-)

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jaroslava Indrová | pátek 14.6.2019 19:01 | karma článku: 10,05 | přečteno: 367x
  • Další články autora

Jaroslava Indrová

Generace Z, někdy M, také internetová generace, děti nového tisíciletí či zoomeři

Letos čeká maturita na další studenty, kteří jsou označování jako generace Z, popř. M. Vyrostli na internetu, s mobilem jsou téměř srostlí, zasáhla je pandemie covidu.

22.4.2024 v 16:05 | Karma: 18,94 | Přečteno: 484x | Společnost

Jaroslava Indrová

Trocha bilancování na závěr roku

Na konci roku je zvykem bilancovat - ohlížet se zpět a zjišťovat, co nám rok minulý dál a vzal, a také si dávat předsevzetí do roku nastávajícího. Tak se na to podívejme.

29.12.2023 v 8:53 | Karma: 9,67 | Přečteno: 245x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Indrová

Hloupneme, nebo jsme stále chytřejší?

Na nejmenované významné akci jsem se setkala s jedním svým bývalým studentem - mimochodem úspěšným mladým mužem - který se mě zeptal, jaké jsou dnešní děti. Jsou jiní než my? Tato otázka a text v sobotní Frontě mě přiměly k zamyš

21.12.2023 v 21:03 | Karma: 22,90 | Přečteno: 539x | Diskuse| Společnost

Jaroslava Indrová

Poděkujme básníkovi za krásné slovo

Dnes je to 34 let, co zemřel básník Jan Skácel. Příslušník brněnské skupiny Host do domu, nedostudovaný učitel, který se upsal krásnému slovu.

16.11.2023 v 14:30 | Karma: 11,28 | Přečteno: 273x | Diskuse| Poezie a próza

Jaroslava Indrová

Trápí vás také noční můry?

Noční můry trápí nejen mladé dívky, kterým královna Mab za hříšné myšlenky přičaruje pupínky na nose, ale asi všechny. Občas... Ale u nás snad ty potvory bydlí.

17.9.2023 v 19:35 | Karma: 9,99 | Přečteno: 223x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Kácíš? Pak sázej či plať. Novela zákona zpřísní podmínky kácení stromů

8. května 2024

Premium Pokuta až milion pro jednotlivce, až dvacet milionů pro firmu. Tedy desetkrát víc než nyní. Takové...

Padlého rudoarmějce oplakali u Rudolfina. Jenže ho zabili sami Sověti

8. května 2024

Seriál Je to snad nejslavnější fotografie z květnového osvobození Prahy a dlouho se věřilo, že Georgij...

Princezna z Kremlu. Touha po diamantech se stala Brežněvově dceři osudnou

8. května 2024

Premium Letos uplynulo 95 let od narození Galiny Leonidovny, dcery sovětského generálního tajemníka Leonida...

U Strakonic se srazilo šest aut. Silnici na Písek zavřeli, zasahoval i vrtulník

7. května 2024  17:49,  aktualizováno  23:02

Na silnici I/4 u Strakonic se stala hromadná nehoda. Podle informací hasičů se srazilo šest aut,...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,94
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.