Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A které písně vlastně Nohavica přeložil?

0 10
možnosti
Foto

Ty od ruských autorů, psal i vlastní a dobře.

1 1
možnosti
MB

Jsem z generace, "kdy jsem se zasekl", na Led Zeppelin - neprospívat z ruštiny brát jako součást dobré výchovy. Nohavicu pak oceňoval při pokoutních produkcích po porubských kolejích - (kde následně šmejdila STB a hledala nahrávky i K.Kryla). Čas se pohnul, dnes ruština dobrá, (včetně čínštiny). Váš blog, je odhadem asi 13, věnovaný bardovi. Jak říkám, mne to míjí - ale i zároveň překvapuje. Mám dojem, že se dostavuje i přehnaná smířlivost k prohřeškům minulosti. Osobně, žádnou štvanici nespatřuji. Pouze vložené dilema - Zda vlastní nadání a um - Vyretušuje tu ostudu selhání a bol způsobený zase těm druhým. Pravda, řeší to i čas a hlavně postoj jednotlivého posluchače. Vím, že je to otřepané, dle mého soudu, žel pravdivé - Z Východu, z Kremlu - Nikdy nic dobrého a rozumného k nám nepřišlo - Pouze ten mráz ! ... :-)

12 0
možnosti
EK

E22v19a 58K58y42s68e55l53á

8. 11. 2018 23:48

Bohužel, nejenom z východu....

2 0
možnosti
Foto

"Mám ráda děti i samu sebe". Opravdu? Není Váš článek poněkud neupřímný? Nebylo by pravdivější napsat: "Mám ráda děti, ale ne zas tak moc, aby mne zajímaly snahy Ruska o destabilizaci naší demokracie. Kdybychom se zase dostali do nějakého marasmu, ať se s tím ta milovaná dítka nějak poperou. Mám ráda samu sebe, ale nemám dost sebeúcty, takže je to spíše takový sebestředný vztah k sobě samé. A to natolik, že kdyby mojí práci ocenil sám ďábel, potěšilo by mne to a vážila toho, protože odmítnutím ďábla bych popřela sebe samu i svou práci. A po mně potopa." Snad je zřejmé, že není vhodné, abyste někomu doporučovala, aby si sáhl do svědomí. Neraďte to lidem, kteří si na rozdíl od Vás, určitá vážná fakta uvědomují a mají vážné důvody je neignorovat.

13 9
možnosti
LT

L22u69d28ě74k 54T70o30n93d15r

9. 11. 2018 17:18

To co jste napsal, jeo ukázková "podpásová" argumentace, argumentační a lidský faul.

1 0
možnosti
JS

Výborný text. Díky R^

9 3
možnosti
Foto

Ono Sověti někoho zakazovali? Začal jsem mít o tom hluboké pochybnosti, když jsem si přečetl výbor sovětské poezie Vo ves ́ golos ́, který vyšel za hluboké totality v jednom moskevském nakladatelství a kde jsou zastoupení všichni tzv. zakázaní autoři.

3 2
možnosti
JK

U básníků máte pravdu, ale v próze už bylo hůř - Sacharov, Solženicyn, Terleckij...

1 0
možnosti
AN

Já do toho" nevidím, ale honička na něj slušná.

Ať je to jak chce, písničky má pěkný.

9 2
možnosti
Foto

I31v36a71n 89M69a86r14e15k

8. 11. 2018 19:08

"Zrádce"? Jak pro koho. R^

3 1
možnosti
RS

R63u96d68a 94S87l51a45v79í58k

8. 11. 2018 19:12

Zrádce? To ne, jen dostal možnost hrát užitečného idiota a nadšeně to přijal.

11 8
možnosti
Foto

Jsem mezi těmi,kterým vadí,že se Nohavica dal na stará kolena na sběr plíšku.Ocenění jeho díla jeho posluchači a fandy mu bylo málo?Píše se rok 2018,Putinovo Rusko vede proti naší zemi desinformační válku plnou lží,překrucování historie a desinformací namířených proti nám a našim spojencum.To je ten rozdíl proti roku 2007,kdy dostal ocenění "básník" Klaus.Dost lidem vadí,že se Nohavica uvolnil hrát roli "užitečného idiota" pro ruskou propagandu.O nic jiného ani nešlo....

10 20
možnosti
Foto

Jestli on se ten Nohavica třeba nepokouší zasypávat příkopy, jak mnozí žádají.... ;-)

6 3
možnosti
VV

Jsem zvedavej kolik podobnejch clanku se tu jeste na toto tema objevi. Uz aby se pan prezident nebo ten byvaly k necemu vyjadrili.

2 1
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,94
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.