Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Žák, který dostává špatné známky ještě nemusí být hloupý, jak si myslíte. Chytrost se neposuzuje jen pole známek. Einstein taky nosil čtyřky a kam to dotáhl.

0 0
možnosti

S učiteli bych to neviděl tak černě co se týče absolutního množství, ale musela by se změnit jejich struktura. Ty "hloupé" děti se neztratí, ale budou potřebovat učňáky - ODBORNÝ VÝCVIK, který zpravidla dělali mistři z "praxe", ale mnohdy bez pedagogického vzdělání (určitě ne vysokoškolského). Je potřeba tyto školy vybavit technikou, která není levná. Každá odborná škola je dražší než gymnázium nebo škola s humanitním zaměřením. Kam tedy ty děti budou chodit, kdo a co je bude učit? To by se musela zrušit nesmyslná inkluze (mentálně hendikepovaných) a ty peníze použít na restruktualizaci školství.

1 0
možnosti

Výborně napsáno,karma. Až nebude kritériem naplněnost tříd a maturitní otázky, ,včetně matematiky, se budou oznamovat rozhlasem, tak se to školství někam pohne, zase budou studovat ti, co na to mají a pak přestanou padat střechy tělocvičen,nebudou se bourat dálniční mosty,po kterých neprojelo jediné auto, zvlněné dálnice atd.

1 0
možnosti

Trefila jste to.

Učitelé se bojí, že bude-li najednou možné vzdělávat jen žáky, kteří toho budou schopni, může najednou učitelských míst sakra ubýt.

Rodiče se bojí, že jejich tupé dítě nezíská papír a bude menší šance zařídit mu nějakou zašívárnu.

A politici se bojí, že jim výše uvedení dají takovou změnu sežrat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 372
  • Celková karma 18,73
  • Průměrná čtenost 1907x
Jsem učitelka, která  i po dlouhé praxi učí ráda.